Fidaneli

>Tepsi Kumpiri

Posted on: Ekim 24, 2007

>

Oldukça pratik ve lezzetli oluyor.Denemenizi öneririm..
Malzemeler
6 orta boy patates
50 gr tereyağı yada margarin
Garnitür
Sucuk
Salam
Sosis
Kaşar Peyniri
Yapılışı;
Patatesleri haşladıktan sonra rendeleyelim. Henüz sıcakken içine yıne rende kasarlarımızın bır kısmını ve margarını ılave edıp birbirine karışmasını sağlayalım. Hafif yağlanmış tepsımıze elimizlebastırark yayalım.. Üzerine garniturumuzu ve dığer malzemelerimizi (kaşar harıç) yayıp önceden ısıtılmıs fırınımıza atalım.. sucuklarımız, sosıslerımız hafıf kızarınca kasarımızı serpıstırelım.. kasar eriyene dek fırında tutalım.. sıcakken servıs yapalım..
About these ads

15 Yanıt to ">Tepsi Kumpiri"

>Sıcak sıcak ye beni , midene oturayım die bağırıyor resim şekerim…Pek severim kumpiri ama nedense hep evde denemek , hiç denemediğim halde zahmetli gibi geliyor bana…Ammaaa velakin senin tarifin essahtan pek bi pratik olmuş kuşum..Ellerine kollarına sağlık

>Fidancım eline sağlık. Bizde de patatesin bu versiyonu çok sevilir. En son yazın arkadaşlarım geldiğinde yapmıştım. Arayı epey açmışız yapma zamanı gelmiş demekki. Öpüyorum sevgiyle. Aysel… http://sicakpaylasimlar.blogspot.com/

>Fidan’cım gerçekten çok pratik bir tarif. Çokda leziz görünüyor. Yapıp yemek lazım (sonumuz ne olacak bilmiyorum ama) Ellerine sağlık. Sevgiler..

>fidancım canımın çektirdin vallahi ne kadar güzel görünüyo bende isterimmmmmmm

>Çokda basitmiş hiç evde kumpir denememiştim hemen denemeliyim bu tarifi.Sevgiler…

>canim nefis olmus bende kalabalik misafirlerime yaptigimda tepside yapiyorum ellerinesaglik bu arada sablonunu degistirmissin guzel olmus gule gule eskit

>canım merhaba sende benim hayal cafeme hoşgeldin….ayrıca hayal mayal cafemin tuğlalarını yaptığım bloguma da hoşgeldin …..bende seni bundan sonra çok ziyeret edenler arasında olacağım sevgilerimle…….

>Sicak sicak kumpiri kim sevmez,helede burasi gibi soguk havada,ilk kar yagdida cok soguk buralar,ama kumpirin icimi isitti yiyemesem bile,eline saglik canim

>Fidancım ellerie sağlık. Ben hiç kumpir denemdim ama en kısa zamanda deniyeceğim. sevgiler

>burcın cım; yok oturmmuo mıdeye test ettım onayladım:)) gercekten kolay dene bence:)aysel cım; bence de tam zamanıdır;)ebru cum; yapıp azıcık yemek lazım;)elıf cım; ayy kıyamam ne sana ne de fındıkcığa:) yaparım ben sana;)selda cım; evet cok basıt;) denersen banada soylermısın?nıno cum; tepsıde daha pratık oluyor dımı? ayrıca tsk ler..hande cım; sende bana hosgeldın:) o zaman bundan boyle gıt gel yapacağız;)baharcıceğım; kar yapdı demek hee?? ayy nasıl ozledım, dısarda kar yağacak ben de sıcacık evımde fılm ızleyıp bıseyler ıceceğım.. oyy keyıf zamanı:))azızecım; cok kolay bugun yapabılırsın mesela;)sevgılerfıdan

>Fidancım ellerine sağlık ne güzel olmuş. Ben de çok severim kumpiri tepside olması da büyük kolaylık.SevgilerBanu

>banu cum, hosgeldın..haklısın tepsıde olması buyuk kolaylık.. bırdaha kı sefere tek tek yapacağım ama ben;)bırde oyle denemek ıstıyorum..mumkunse esım, ben ve kızıma:)) kalabalık ıcın tepsı cok daha uygun sanırımsevgılerfıdan

>Fidancığım, ben de yaparım bu kumpiri. Hem kolay, hem lezzetli oluyor gerçekten. Üstelik görüntüsü de çok güzel oluyor. Ellerine sağlık!

>Fidannnn ablaaa askk olsun Rejimdeyim ama olmaz kiii :)

>BEN KUMPIRI COK SEVIYORUMMMMMM MALUM BURDADA GUZEL YAPAN BIR YER OLMASADA ALIR YIYORUM YINEDE BEN EGOMU TATMIN ETMEK ICINDE OLSA AMA BU KUMPIRI 2. KEZ YAPCAM FIDANCIM.VALLA SEVEREK YIYORUM :)))))ELLERINE SAGLIK SEN OLMASAN BEN DUSUNUP YAPAMAZDIM BUNU EVDE

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Ekim 2007
Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
« Eyl   Kas »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Sayfalar

Blog Stats

  • 96,042 hits
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: