Fidaneli

>Etkinlik Tarifleri

Posted on: Ekim 16, 2009

>

Sevgılı nunumuzu kırarmıyım hıc.. Etkınlığımız coktan bıtmıs olmasına rağmen canım ablamın yolladığı harıka tarıfı yayınlamadan olmazdı..  Tesekkurler nunu:))

Son dakikada gelen güzel tarifimiz sevgili Beyazhanimeli ne ait.. Kendisine teşekkür ediyorum..

Çocukların bayıla bayıla yiyeceklerine eminim:)) Ehh böyle bir sunuma kim hayır diyebilir ki:))

4 Yanıt to ">Etkinlik Tarifleri"

>gerçekten çok güzel bir sunum :)ben geç kaldım etkinliğe 😦

>Güzel evsahipliğiniz için teşekkürler. Ellerinize ve yüreğinize sağlık. Sevgiler.

>Fidan hanım iyi günler. Etkinlik için bende çikolatalı toplar yapıp size mail ile göndermiştim. Yayınlanmadığını görünce şaşırdım. Bir aksilikmi oldu acaba? Bilgilendirirseniz sevinirim. Sevgiler…

>Fidancim etkinliklere katilimin son günlerde gözle görülür bir azalma var.Birincisi bir ayda birkac etkinlik birden olmasi ki buna bende tanik oluyorum öyleki bir ara tariflerimin arka arkaya bir etkinlige gitti-ikincisi ise bloglarin biraz popülaritesinin azalmasindan kaynaklandigini düsünüyorum.Tabi bunda yaz tatili akabinde ramazaninda etkisi var.Yoksa evsahibliginle ilgili degil!Böyle düsünme….SEVGILERIMI YOLLUYORUM

Yorum bırakın

Ekim 2009
P S Ç P C C P
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Sayfalar

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 119.585 hits