Fidaneli

>Gofret Diskli Pasta

Posted on: Temmuz 30, 2007

>Artık pastalarımın tariflerini yayınlama zamanı geldii.. Önce en telaşsız olandan başlamak istiyorum. Bu pastayı oluşturmak benim için kolay oldu. Yalnız bir daha ki sefere diskin altındaki kremayı daha bol tutacağım, çünkü resimde de fark edildiği gibi kek parçaları sonradan farkediliyor. Pastamın pandispanyası, herzamanki tarifimden.

5 yumurta

11 kasık seker

11 kasık un

1 pk kab.tozu

1 pk vanilya

Herzaman ki gibi kekimi pişirdim. 26 cm lık kalıbımda. 1 gece beklettım. Arasına pastacı kreması yaptım. Soğuduktan sonra muzları doğradım kremaya karıstırdım. Pandispanyamı 4 e böldum. Her katını portakal suyu ile ıslatarak krema koydum. Üzerine ve yanlarına krem şanti sürdüm. Yanlarına boncuk çikolatalarımı yapıstırdım.Bu halıyle 1 gece buzdolabında beklettim. Ertesi gün de diski yerleştirip boş kalan kısımlarını yıne boncuk çıkolata ile kapattım.


2 Yanıt to ">Gofret Diskli Pasta"

>Yetmedi ! Bitmedi ! Gitti !!Çocuğu pastaya boğdunuz anacım..Adamdak şansa bak..Heyhayttt!! Savulun Fidaneli geloorrrr 🙂

>burcin cim çocuğu pastaya boğduk ama garip birazcık yiyebildi…. çünkü pastalar hemencik bitti gitti:)))) sen o kadar uğraş 10 dk bile sürmeden puffff bitti gitti:))))

Yorum bırakın

Temmuz 2007
P S Ç P C C P
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Sayfalar

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 119.585 hits